| Dyskusja nad regulaminem | |
Wysłany: Czw 14:35, 11 Mar 2010 |
|
|
Admin |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Mar 2010 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rzeczą która stanowi o przebiegu rywalizacji oraz o formie rozgrywek jest regulamin. Kluczową sprawą jest by regulamin był tak ułożony, żeby był wygodny przede wszystkim dla startujących. Liczę, że wykażecie się inicjatywą przy jego pisaniu, proponując swoje rozwiązania i wskazując sprawy które powinien on regulować.
Sprawy które wymagają doprecyzowania:
Seat Cordoba WRC - jak wiadomo jest o pół kroku szybszy od reszty aut. Mimo wszystko decydującym czynnikiem wpływającym na wynik jest gracz. Czy Seat ma być dopuszczony do rozgrywek, czy też nie ? (jak i wszystkie inne auta niestandardowe które podmieniają Cordobę).
Zdanie administracji: niesprecyzowane Z jednej strony dopuszczenie może spowodować zmonopolizowanie nam przez Seaty stawki, z drugiej strony jeśli gracz nie ma odpowiednich umiejętności nawet seat nie pomoże wygrać.
Zostało przyjęte, że skrzynia biegów jest dowolna a wybór jej rodzaju jest pozostawiony graczowi wedle upodobań. Nie ma obowiązku jechać wszystkich odcinków danego rajdu tym samym typem skrzynii biegów.
Punktację przyjmiemy oryginalną z WRC. Daje ona komfortową nagrodę punktową dla zwycięzcy, nagradza również odpowiednią ilość graczy. a więc punktacja:
25-17-15-12-10-8-6-4-2-1
Klasyfikacja teamów:
Oprócz klasyfikacji indywidualnej, chciałbym prowadzić klasyfikację zespołową/producencką.
W przypadku klasyfikacji zespołowej wizje mam taką:
Co najmniej 2 kierowców w teamie
Dopuszcza się różne auta w obrębie jednego teamu i sezonu.
Na wzór WRC pierwszy kierowca jest kierowcą podstawowym więc zalicza on wszystkie rundy.
Drugiego kierowce do zdobywania punktów można nominować oddzielnie na każdy rajd. 3 kierowca i pozostali zdobywają punkty tylko do klasyfikacji indywidualnej.
Klasyfikacja producencka:
1 wersja:
rezygnujemy z klasyfikacji zespołowej, teamy będą "wystawiane" przez producentów na wzór WRC.
A więc wszystko to co powyżej oprócz:
Ta sama marka w obrębie teamu
Ta sama marka przez cały sezon.
2 wersja:
Utrzymujemy klasyfikacje zespołową, a klasyfikacja producencka będzie nieoficjalną. Dla każdej marki będą punktować dwie najwyżej sklasyfikowane załogi w danym rajdzie.
Rajdem nazywamy listę odcinków w danym tygodniu do przejechania. Podsumowanie czasów z tych odcinków wysłanych stanowi więc klasyfikacje rajdu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Czw 20:59, 11 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 21:28, 12 Mar 2010 |
|
|
zxz |
Paraboliczne Parówy VRT |
|
|
Dołączył: 12 Mar 2010 |
Posty: 82 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Wapno |
|
|
|
|
|
|
|
|
Seat Cordoba WRC
Z Seatem poczekajmy, tylko Androm wybrał Cordobe (skody też żadnej nie ma). Poczekał bym na wyniki pierwszej rundy.
Wykluczymy Cordobe jeśli wygra Androm i będzie miał przewagę większą niż drugi kierowca nad trzecim.
PS. Jeśli Cordoba zostanie wykluczona, a ktoś chciałby samochód który jest podmieniany właśnie za seata to niech się zgłosi
do mnie spróbuje żeby się podmieniał na inny samochód.
Punktacja
Hmm na początku jak patrzałem na listę zgłoszonych (13 osób) to pasowała, ale teraz jak widzę że rośnie nam liczba chętnych
to tak myślę czy w pewnym momencie ktoś się zniechęci bo nie będzie miał punktów po iluś tam już imprezach, ale na
razie nie wiem jakby miała wyglądać punktacja anyway trzeba tą sprawę również zgłębić
Klasyfikacje zespołowe, producenckie
Pan Admin napisał: | klasyfikacja producencka będzie nieoficjalną. Dla każdej marki będą punktować dwie najwyżej sklasyfikowane załogi w danym rajdzie. |
To niech będzie wprowadzone od razu!
Na zespoły poczekajmy, aż się zgłoszą chociaż 2 zespoły.
(Jestem otwarty na propozycje ) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 21:38, 12 Mar 2010 |
|
|
Admin |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Mar 2010 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Punktacje można dostosować do większej liczby startujących wprowadzając dwa dodatkowe miejsca w punktacji i punkty dla każdego kto ukończy. Czyli wyglądało by to tak:
25-17-15-12-10-8-6-5-4-3-2-1 i każdy następny 1 pkt
Z zespołami poczekamy, z klasyfikacją producencką też. Na pewno obecny rajd do klasyfikacji ligi nie będzie się wliczał. A przez dwa tygodnie jakieś teamy na pewno uda się zbudować. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 1:15, 13 Mar 2010 |
|
|
androm |
|
|
|
Dołączył: 13 Mar 2010 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: nikąd |
|
|
|
|
|
|
|
|
witam, zarejestrowałem się Jestem obecny i nie mam czasu na granie ale na tyle i mi kobieta pozwala to "pracuje" nad colinem;) a tak na serio czy awm też się dobrze gra po piwie?
Jeśli uważacie że Cordoba to zły wybór to nie ma problmeu mogę zmienić, jestem jedyny z Seatem. Tak na marginesie to mogę jeździć nawet MK-1 aby tylko wszyscy byli na tyle FAIR!!! żeby jeździć po trasie nie ściemniać z skrótami (dobre "u" napisałęm??) bo to nie po męsku , żeńsku i po rajdowemu!!!
Chodzi o zabawę!
POZDRO ANDROM |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:23, 13 Mar 2010 |
|
|
zxz |
Paraboliczne Parówy VRT |
|
|
Dołączył: 12 Mar 2010 |
Posty: 82 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Wapno |
|
|
|
|
|
|
|
|
Z piwem bym się nie chwalił bo jakiś młodociany się znajdzie który stwierdzi że to doping! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:28, 13 Mar 2010 |
|
|
postmortem90 |
KZsport |
|
|
Dołączył: 12 Mar 2010 |
Posty: 90 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Ligota-CzechowiceDziedzice |
|
|
|
|
|
|
|
|
jesli chodzi o zespoły to możemy dobrać się w pary po prostu:)... na dzien dzisiejszy byłoby ponad 9 zespołów... no któż wie co bedzie za pare tygodni z frekwencja i chęcią zawodników..;/ a co do wliczania tego rajdu do punktacji to jest mi wszo jedno:) a może tak tworzyć zespoły które sa obecnie w RMŚ?... czyli citroen sport, abu dhabi team itp? ... przypominałoby to mistrzostwa świata:D |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:33, 13 Mar 2010 |
|
|
zxz |
Paraboliczne Parówy VRT |
|
|
Dołączył: 12 Mar 2010 |
Posty: 82 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Wapno |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie lepiej tworzyć swoje zespoły, nie będziemy robić reklamy Abu Dhabi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:20, 13 Mar 2010 |
|
|
Admin |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Mar 2010 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprawa Cordoby na razie czeka na postęp, tzn zobaczymy jak się stawka cała ustawi, czy Seaty odjadą.
Skłaniałbym się żeby zespoły były o nazwach tworzonych przez graczy.
Co do 1 Rajdu Testowego to na pewno nie będzie on wliczany do klasyfikacji ligi, zrobimy regulamin, ustalimy zasady rozgrywki. Doprecyzujemy punktacje i wszelkie kwestie i z ligą ruszymy. Nie po Bożemu byłoby zaliczać rajd do ligi, kiedy jeszcze regulaminu nie ma |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 13:56, 14 Mar 2010 |
|
|
Dymki |
Niezłe.Modele.PL |
|
|
Dołączył: 14 Mar 2010 |
Posty: 59 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Seat Cordoba WRC w CMR2 jest naprawdę niewiele szybszy i trzeba umieć wykorzystać jego siłę.
Ja celowo nie brałem do rozgrywek Cordoby aby nikt nie zarzucał potem, że Cordobą można odskoczyć konkurencji.
Ale liczą się przede wszystkim: 1. Umiejętności potem Auto a na końcu Ustawienia etc.
Punktacja z obecnych RMŚ jest odpowiednia.
Klasyfikację producencką możemy dać od razu. Kłopot jedynie z tymi, którzy używają innych skórek - np.: Citroen na podwoziu Seata? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 16:10, 14 Mar 2010 |
|
|
Admin |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Mar 2010 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Na pewno więc w lidze znajdzie się klasyfikacja producencka. Obstawiałbym żeby punkty były przydzielane wg skórek a nie wg podwozia. Czyli w podanym przez Ciebie przykładzie punkty poszłyby dla Citroena a nie dla Seata. Da nam to większą różnorodność bo np obecnie prawie połowa stawki używa jako bazę Focusa.
1 Rajd Testowy na pewno i ostatecznie nie będzie wliczany do klasyfikacji ligi zróbmy to tak jak powinno być, dokończmy precyzowanie regulaminu, zostanie również ustalony kalendarz rajdów.
Kolejną kwestią jest ilość rajdów. Ja optowałbym za liczbą 8-10. Kalendarz powinien również zawierać przerwę wakacyjną. Trzeba trochę odpocząć od colina.
Wstępny kalendarz:
24-27 III 1 Rajd
Kwiecień 2 Rajd
Maj 3 Rajd
4 Rajd
Czerwiec 5 Rajd
Wrzesień 6 Rajd
7 Rajd
Październik 8 Rajd
9 Rajd
Listopad 10 Rajd
i na zakończenie jeszcze Barbórka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 20:15, 14 Mar 2010 |
|
|
zxz |
Paraboliczne Parówy VRT |
|
|
Dołączył: 12 Mar 2010 |
Posty: 82 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Wapno |
|
|
|
|
|
|
|
|
No więc chyba nie zmieniamy listy samochodów którymi startować można
z wstępnego regulaminu napisał: | Ford Focus (wszystkiego wersje)
Mitsubishi Lancer (wszystkie wersje)
Toyota Corolla
Peugeot 206
Subaru Impreza
Seat Cordoba
Ford Puma |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:50, 14 Mar 2010 |
|
|
Admin |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Mar 2010 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lista, którą zacytowałeś jest nieaktualna. Odsyłam do aktualnego regulaminu ramowego rozgrywek:
http://www.ligacmr2.fora.pl/regulaminy,13/regulamin-ramowy-ligi,21.html
Regulamin opracowałem z Dymkim, za co dzięki serdecznie bo wiele wniósł. Ze zmian najbardziej istotnych to wykluczona została Puma i wprowadzono całkowitą dowolność w wyborze skrzyni biegów. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:57, 14 Mar 2010 |
|
|
postmortem90 |
KZsport |
|
|
Dołączył: 12 Mar 2010 |
Posty: 90 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Ligota-CzechowiceDziedzice |
|
|
|
|
|
|
|
|
a w rajdach klasy samochodów jakies wprowadzamy czy jest to nonsens?... np dwie klasy (najbardziej kultowe) czyli WRC i S2000 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:00, 14 Mar 2010 |
|
|
Admin |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Mar 2010 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Samochody S2000 w colinie mają te same parametry co WRC i wszelkie inne za nie podmieniane. Nie widzę więc wielkiego sensu rozbijać rajdów na klasy, tym bardziej przy tej liczbie startujących. Na S2000 zdecydowałoby się kilku graczy najwyżej więc to byłaby klasa własciwie martwa, dla 3-4 graczy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 23:34, 14 Mar 2010 |
|
|
MaxiA7 |
Masakrator Rally Team |
|
|
Dołączył: 12 Mar 2010 |
Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: dolnyśląsk |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale można stworzyć również grupe "N", wszystkie S2000 i lancery i subaru z nadwoziem 4lub 5drzwiowym(np s14 gracz wybiera czy by jeździł w gr N czy WRC) można wrzucić do eNki, gracz bedzie mógł walczyć w generalce ,jak niezałapie sie na podium , zawsze może punktować w gr N, przy jednym graczu oczywiście to 1pkt ale na koniec tytuł by się należał najlepszemu w grupie.W Nce niemożna by było punktować w producentach bo to bezsensu,jak by Nka rajd wygrała |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum www.ligacmr2.fora.pl Strona Główna » Dyskusje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 4
Idź do strony 1, 2, 3, 4 Następny
|
|
|
|