Wysłany: Pon 16:49, 22 Mar 2010 |
|
|
zxz |
Paraboliczne Parówy VRT |
|
|
Dołączył: 12 Mar 2010 |
Posty: 82 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Wapno |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:54, 22 Mar 2010 |
|
|
Dymki |
Niezłe.Modele.PL |
|
|
Dołączył: 14 Mar 2010 |
Posty: 59 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Niestety musimy zachować ciszę "przedwynikową" ;-P
P.S. A co masz myśli pisząc "grubo ponad"? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:38, 22 Mar 2010 |
|
|
postmortem90 |
KZsport |
|
|
Dołączył: 12 Mar 2010 |
Posty: 90 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Ligota-CzechowiceDziedzice |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeeeeest czołówka więc nie jest źle! zxz teraz masz wyniki więc możesz angażować do swojego zespoły kierowców ;p |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 18:50, 22 Mar 2010 |
|
|
Admin |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Mar 2010 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wyniki w Odbiorze Administracyjnym
No cóż, zaskoczenia nie ma chyba na pierwszym miejscu. MaxiA7 udowodnił, że jest bardzo szybki a gdy odpadli mu główni rywale do zwycięstwa w generalce z powodu braku czasu (Mad Max) czy sprzętu (mateuszkz), a Dymki jechał w klasie 2, stawiałem na niego Obydwa podjazdy bardzo równo i z pewną przewagą a więc niezagrożenie pierwsza lokata. Jedynie Androm utrzymał tempo, a straty reszty stawki były zbyt duże by się liczyć w walce. W klasie 2 bez większych emocji, Dymki bezkonkurencyjny, później z dużą stratą zxz a Pawlak i Cendra pojechali dla funu Co ciekawe 206stka uchodzi za broń idealną na asfalt, a tutaj żadny gracz używający podwozia Peugeota nie włączył się w walkę o zwycięstwo Gratulacje dla zwycięzców klas i tych którzy dojechali na podium |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 18:52, 22 Mar 2010 |
|
|
Dymki |
Niezłe.Modele.PL |
|
|
Dołączył: 14 Mar 2010 |
Posty: 59 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nonono MaxiA7 pięknie Brawo!
Przyznam, że zrobiłem troszkę przejazdów w wurcu i miałem odpowiednio:
2:54,04
2:54,44
także tak, czy siak bym przegrał |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:56, 22 Mar 2010 |
|
|
k_karmel |
Paraboliczne Parówy VRT |
|
|
Dołączył: 15 Mar 2010 |
Posty: 8 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. jestem nie jest zle czekamy na nastepne jazdy bedzie ciekawiej @postmortem90 az tylko 0,5 sek do podium :p |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:18, 22 Mar 2010 |
|
|
Dymki |
Niezłe.Modele.PL |
|
|
Dołączył: 14 Mar 2010 |
Posty: 59 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
A tu mam filmik, jak można Ścierką zrobić całkiem przyzwoity czas w ITA9.
[link widoczny dla zalogowanych]
Plik ma około 20 MB. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dymki dnia Pon 19:18, 22 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:22, 22 Mar 2010 |
|
|
zxz |
Paraboliczne Parówy VRT |
|
|
Dołączył: 12 Mar 2010 |
Posty: 82 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Wapno |
|
|
|
|
|
|
|
|
Niestety nowe turbo prosto z pudełka zawodziło, ładowało 50% potrzebnego ciśnienia :/ zmieniamy turbo od garretta na greddy
Brawo Maxi! Dymki 5 sekund mi wlałeś niby niewiele ale mi już by było ciężko tych 5 sekund szukać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:24, 22 Mar 2010 |
|
|
Dymki |
Niezłe.Modele.PL |
|
|
Dołączył: 14 Mar 2010 |
Posty: 59 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dlatego obejrzyj filmik, może znajdziesz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:37, 22 Mar 2010 |
|
|
zxz |
Paraboliczne Parówy VRT |
|
|
Dołączył: 12 Mar 2010 |
Posty: 82 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Wapno |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zara
Edit
Nawroty do stanowczej poprawy! I parę cięć do wykorzystania choć przy niektórych cięciach widać ciężkie zachowanie auta ale by się musiało temu zaradzić.
Zwykłe zakręty w miarę podobnie szybko, podobnym torem |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zxz dnia Pon 19:46, 22 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:42, 22 Mar 2010 |
|
|
PabloRally |
|
|
|
Dołączył: 18 Mar 2010 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Czechowice-Dziedzice |
|
|
|
|
|
|
|
|
Muszę przyznać, że patrząc na czasy czołówki można podziwiać. Gratuluje.
Jednak trzeba pracować nad torem jazdy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:44, 22 Mar 2010 |
|
|
postmortem90 |
KZsport |
|
|
Dołączył: 12 Mar 2010 |
Posty: 90 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Ligota-CzechowiceDziedzice |
|
|
|
|
|
|
|
|
PabloRally napisał: | Muszę przyznać, że patrząc na czasy czołówki można podziwiać. Gratuluje.
Jednak trzeba pracować nad torem jazdy |
Czechowiczanie myślisz nie rozwalą czołówki? ;D |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:53, 22 Mar 2010 |
|
|
PabloRally |
|
|
|
Dołączył: 18 Mar 2010 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Czechowice-Dziedzice |
|
|
|
|
|
|
|
|
postmortem90 poćwiczymy, zobaczymy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:41, 22 Mar 2010 |
|
|
Cendra |
Potencja(ł) Rally Team |
|
|
Dołączył: 13 Mar 2010 |
Posty: 37 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Ciechanów/Warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dymki napisał: | A tu mam filmik, jak można Ścierką zrobić całkiem przyzwoity czas w ITA9.
[link widoczny dla zalogowanych]
Plik ma około 20 MB. |
Czym to odtworzyć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:55, 22 Mar 2010 |
|
|
Dymki |
Niezłe.Modele.PL |
|
|
Dołączył: 14 Mar 2010 |
Posty: 59 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na przykład tym:
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
|